سید محمد امین خدائی

وبلاگ شخصی سید محمد امین خدائی

سید محمد امین خدائی

وبلاگ شخصی سید محمد امین خدائی

کاوه جهانی ؟!

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۳ ب.ظ

به نام آفریدگار هستی

 

یه خبر خوب :

دوست و همشهری خوبم، کاوه سامع، تیم شد!

کاوه از بچه های المپیاد زیستی اصفهانه. پس پیارسال نقره شد (فکر کنم نقره 6). پارسال هم طلا شد (فکر کنم طلا 4).

 

لپ کلام خبر هم به زبان آیریسک اینه :

 اعضای تیم ایران در این مسابقات(جهانی زیست) را کاوه سامع، حسین سرفراز، آیدا کمالیان و ندا کمندی تشکیل می‌دهند.

 

از نکته های شاخص این بشر(wink)، لبخند همیشگی و اخلاق خیلی خوبشه که واقعا یک حس محبت آمیزی ایجاد می کنه!

پارسال در هفته اول دوره من توی خوابگاه اصفهانی ها بودم و اونجا با کاوه آشنا شدم. بعد به دلیل اینکه توی خوابگاه 10 نفره، 11 نفر بودیم، مجبور شدم به یه خوابگاه دیگه برم. (خیلی محترمانه انداختنم بیرون wink)

از اون روز به بعد من ایشون (؟؟) رو بیشتر در مواقع غذا خوردن و ... میدیدم! و همیشه این نکته ی خوش اخلاقی بود که نظرم رو جلب می کرد.

 

امیدوارم که در همیشه، هر جایی که هست موفق باشه و توانایی هاش رو تو راه های خوب استفاده کنه!smiley

 

و در مورد آقای حسین سرفراز : حسین آقا هم از بچه های غیر پایتختی (از کلمه "شهرستانی" خوشم نمیاد خوب :) ) و تا جایی که یادم میاد، مشهدی بود.

از خصوصیت های ایشون که همیشه ورد زبان ها بود و من هم زیاد از علی آقای گلستانی شنیده بودم، پشتکار خیلی زیاد ایشون بود!

 

برای ایشون هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم جفتشون مدال های خوشرنگ جهانی بگیرند!

البته امیدوارم مدال های اخروی جفتشون از این هم خوشرنگ تر باشه!

 

پ.ن : یادم رفت بگم که خبر رو هم از علی آقای خلیلیان شنیدم، دوست خوب المپیاد زیستیم! :)

نظرات  (۷)

khoda jan esme kave o ali khalilian o ali golestani o hamaro ovordi kho namrd mam kheyre sare mun olampiad khundim albate tof tu riaa!!!!
پاسخ:
سلام میثاق جان!
خب اونا مربوط به مطلب بودند!
اسم المپیادی ها رو ننوشتم که!
Kolan depam yekam ama kolan mokhlese azizane namborde hastim......darzemn dame moalem va duste azizam kave jan ham garmmmm....
پاسخ:
:)
کیارش هم تیم فیزیک شده!
واسه اونم بنویس!!کلا هر چی غیر پایتختی تیم شه دمش گرم!!
امیدوارم هر چهار نفر تیممون طلا شن!!
واقعا قابلیتش رو دارن!!
پاسخ:
سلام!

خب خدا رو شکر! کلا غیر پایتختی ها ایول دارند!‌
البته ...
ان شاء الله ۸ تا طلا خوشکل بیارن!۴ تا تو این دنیا،‌ مابقی هم ...
ان شاء الله ۲ تا طلا هم از شما ببینیم (کلا کشوری و جهانی و ... رو روهم یکی حساب می کنم من‌:)‌ )

یا علی
سلام !!
آقا حسابى شرمنده کردى ...!!
انشالا که لایق باشیم ...
شما هم طلا یک و تیم یک و باز طلا یک !!!!
پاسخ:
سلام!

ان شاء الله!

یا علی
  سلام ببخشید میشه اگه علی یا کاوه رو اگه دیدی ازشون بپرسی که منم که میخوام مثل اونا جهانی بشم چه کتاب هایی رو باید بخونم خواهش میکنم بپرس چه کتاب هایی رو  اونا خوندن لطفا ممنونم844
پاسخ:
چشم!
یا علی!
اقا نماز روزه هاتون قبول التماس دعا فقط خواهشم اینه که اسم این کتاب هارو از کاوه جان بپرس که منم بخونم جهانی بشم   ممنون ان شا الله سال بعد درباره ی من بنویسی تو وبلاگت
پاسخ:
سلام
والا من به جفتشون گفتم که بیان اینجا پاسخ شما رو بدن!‌ولی متاسفانه انجام ندادند!‌ احتمالا یادشون رفته،‌ من باز هم تا دیدمشون بهشون یادآوری می کنم!
یا علی
اختیارداریدازویژگی های بارررررررررزکاوه جان پشتکاربسیاربسیاربسیارزیادشه..
عشق منی کاوه جووووون..
پاسخ:
سلام
البته، درست می گید!
طلا جهانی ش رو هم تبریک می گم!‌:):):)
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی